DARMOWA WYSYŁKA POWYŻEJ 400 ZŁ

Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM
„NAPIDEKOR"

Sprzedawcą nabywanych przez Państwa towarów jest firma: NAPIDEKOR znajdująca się przy ul. Łąkowa 6 , 73-110 Stargard, NIP: 856-185-75-70, Regon: 366050721, nr tel kom.: 506-037-748

Sklep Napidekor prowadzi sprzedaż detaliczną jak i hurtową za pośrednictwem sieci Internet.

Zamówienia w naszym sklepie przyjmowane są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, poprzez stronę internetową www.napidekor.pl lub pod adresem e-mailowym: sklep@napidekor.pl.

Zamówienia telefoniczne, potwierdzone e-mailem przyjmujemy od pon do pt od godz. 8.00 do 20 oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 , z wyłączeniem świąt.

Niniejszy dokument określa zasady zakupów na stronie sklepu www. napidekor.pl

PROSIMY O DOKONYWANIE PRZEMYŚLANYCH ZAKUPÓW!


I. Postanowienia ogólne
1. Klienci mają możliwość korzystania ze sklepu www.napidekor.pl dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w naszym sklepie (dalej „Konto”) . Świadczenie usług w ramach Konta na www.napidekor.pl ma charakter bezterminowy. Klient oczywiście ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą ze sklepem Napidekor dotyczącą Konta w każdym czasie, poprzez wypełnienie formularza obejmującego usunięcia konta. Powyższa sytuacja nie dotyczy przypadku gdzie sklep jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.

2.Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych.

II. Warunki sprzedaży

1. Ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto.

2. Cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta jest ceną wiążącą. Nie obejmuje kosztów dostarczenia przesyłki, podanych w cenniku dostaw oraz podczas finalizacji składanego zamówienia.

3. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych.

W przypadku płatności przelewem (internetowo) czas ten liczony jest od momentu zaksięgowania należności na koncie firmowym.

4. Zamówienia złożone w niedziele i święta będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia, wg kolejności ich wpływu.

5. W przypadku niedostępności jakiegokolwiek produktu bądź usługi w zamówieniu po uprzednim kontakcie i uzgodnieniu z Klientem zamówienie może zostać zrealizowane:

- częściowo (bez brakującego/ych produktu/ów),

- w terminie późniejszym (wydłużonym o czas oczekiwania na brakujący produkt),

- zostać anulowane w całości.

6. Obecność towaru na stronie sklepu internetowego www.napidekor.pl nie oznacza dostępności towarowej i możliwości realizacji zamówienia, mimo dokładanych starań administrator nie jest w stanie usunąć wybranych produktów w czasie rzeczywistym sprzedaży.

7. Zamówienia realizowane są według kolejności ich otrzymania.

Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą elektroniczną potwierdzenie danych wpisanych w formularzu zamówienia. W przypadku braku informacji o przyjęciu zamówienia przez sklep, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu.

Wybranie przez Klienta opcji odbioru - odbiór osobisty na podany w zamówieniu adres e- mailowy wysyłana jest informacja, iż złożone zamówienie zostało skompletowane i jest gotowe do odbioru.

Przesyłkę jak i zamówione produkty z odbiorem osobistym należy odebrać w ciągu max 7 dni od otrzymania informacji (drogą e-mailową, telefoniczną np. sms) o możliwości odbioru produktu.

Przesyłka, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie zostanie odesłana do magazynu, a zamówienie zostanie anulowane.

Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie Klienta nie podlegają zwrotowi.

9. W przypadku wybrania formy płatności - przelew, zamówienie zostanie anulowane, jeżeli wpłata za zamówienie nie zostanie uiszczona w terminie 5 dni roboczych na konto bankowe.

Termin płatności może zostać wydłużony po uprzednim kontakcie i na życzenie Klienta.

PRZED WYKONANIEM PRZELEWU NALEŻY OCZEKIWAĆ NA POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

Dane do przelewu:
NAPIDEKOR
ul. Łąkowa 6  
73-110 Stargard

Nr rach. bankowego:

18102048120000080201804137


W tytule prosimy o wpisanie Imienia i nazwiska/ login konta


10. Na każdy sprzedawany produkt wystawiamy paragon fiskalny.

11. Zawarta umowa pomiędzy Klientem a sklepem NAPIDEKOR dotycząca zakupu danego produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia.

Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów jest adres dostawy wskazany przez Klienta w zamówieniu, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest siedziba w Stargardzie, przy ulicy Łąkowa 6


III. Sposób płatności

Za pobraniem – płatne gotówką lub kartą kurierowi przy odbiorze przesyłki

Przelew bankowy - płatność dokonywana za pomocą portalu PRZELEWY 24

Gotówką - w przypadku odbioru osobistego w siedzibie sklepu


IV. Cennik dostaw
Zamówione produkty wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej DPD.

Klient obciążany jest na terytorium Polski następującymi kosztami dostawy:

Kurier DPD 15 , 00 ZŁ

Kurier DPD + pobranie – 20,00 ZŁ


W sytuacji gdy w/w progi wagowe zostaną przekroczone cena przesyłki ustalana jest z Klientem, o kosztach informujemy po otrzymaniu informacji od przewoźnika.

Przy zamówieniu o wartości 400 zł. i powyżej przesyłka GRATIS!


V. Promocje i wyprzedaże

Sklep internetowy może oferować i odwoływać różnego rodzaju akcje promocyjne. Ilość produktów w ofertach sprzedaży jest ograniczona a realizacja zamówień odbywa się według kolejności ich wpływu oraz potwierdzonych zamówień, do momentu wyczerpania stanów magazynowych objętych tą formą sprzedaży.

Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176) wg Art.7 roz.1, który brzmi: Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. To samo odnosi się do niezgodności, która wynikła z przyczyny tkwiącej w materiale dostarczonym przez kupującego.

VI. Newsletter

1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny (Newsletter) sklepu internetowego NAPIDEKOR.pl a także inne informacje handlowe wysyłane przez sklep w swoim imieniu.


VII. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego i innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego.

2. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie NAPIDEKOR a złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.NAPIDEKOR.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

4. Sklep www.NAPIDEKOR.pl dokłada należytej staranności, aby treść oferty sprzedaży towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, konfiguracji, zdjęć, itd.) – ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie potwierdzenia zamówienia przez sklep www.NAPIDEKOR.pl nie odpowiada za ewentualne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) – takie rozbieżności nie mogą być przyczyną ewentualnych reklamacji i zwrotów.

Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.

5. Do umowy sprzedaży produktów w sklepie internetowym stosuje się prawo polskie.

Umowa zawierana jest w języku polskim.

6. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


7. Składając zamówienie akceptujesz wszystkie powyższe postanowienia.


Powyższy regulamin obowiązuje od dnia 01.11.2018 r.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów